• Odpoveď na jednu otázku?
  • Prepáčte ale nie !

V poslednom čase sa v žiadostiach od klientov ,opakuje jeden scenár.

Pán Hájik počula som o Vás … prosím Vás o odpoveď len na jednu , jedinú moju otázku.“

Rozsah položených otázok je rôzny. Najčastejšie sa týkajú vzťahov a lásky. Časté sú otázky na zdravie-ako dopadne liečba,operácia(pritom otázky ohľadom zdravia nerobím ). V tesnom závese sú otázky na majetok , dedičstvo, rozvod ap. A často sa pýtajú na dovolenku, ako dopadne skúška ,škola …

Je jedno či my otázka príde ako SMS, mail, správa cez sociálne siete, či nebodaj osobne zavolajú.

Správa s otázkou najčastejšie príde večer,príp ráno. No už na obed a najneskôr k večeru sa dotyčný pripomínajú.

Pán .. nezabudol ste na mňa? „ .

Prípadne slušnejší sa pripomenú „Prosím dostali ste moju správu ? „

Nasledujúce kroky sú rovnaké. Najprv druhá správa či odpoviem, potom hnev, údiv že neodpovedám . Vzhľadom na nárast podobných otázok, odpovedám týmto článkom.

Prosím o pochopenie mojej skutočnej situácie.

Som človek z mäsa a kostí. Chodím do práce , mám svoje súkromie a pomoc ľudom formou veštby, nie je mojou hlavnou pracovnou činnosťou.

Nie je v mojich silách , odpovedať hneď každému , kto ma osloví.

Ale podstatné je že odpovede na jednu otázku nerobím.

Dôvodov je niekoľko:

A// Ako hovorím pred každým veštením mojim klientkám: nie som jasnovidec čo pozrie do čarovnej gule a povie čo ich čaká .

B// Karty nerozhodujú o tom čo sa má stať , karty ukazujú len možnú cestu osudom. A je na samotnom klientovi ako si svoju cestu zmení , akou cestou sa rozhodne kráčať.

Ale to hlavné je :

C// Jedna otázka je vytrhnutá z reálnej situácie. Je veľmi jednostranná -ukazuje čo si daný človek praje počuť. Často priamo ukazuje čo chce daný človek počuť. // Prosím povedzte ako dopadne operácia,súd..Predám dom ?rozvediem sa ?ako dopadne dedičstvo?zdedím dom ? …

Dobre ? Zle ? A pre koho dobre a pre koho zle ? A čo to znamená , teda vyhrám , predám , rozvediem sa ap .A prosím pozrite sa ešte na … a naraz je tu prúd otázok.

Miesto 3-5 minút , je to polhodina a viac.

Vznikne galimatiáš v ktorom sa nikto nevie zorientovať.

Výsledok nespokojnosť, ešte väčší zmätok v danej téme ako pred výkladom. Ja prídem o čas ,energiu… a volajúci je aj tak nespokojný.

Môj bežný výklad trvá cca 60-75 minút. Pri ňom v kľude a postupne preberieme všetko čo mi karty odhalia a na čo sa klient potrebuje spýtať. Má to hlavu aj pätu.

Spokojnosť je na oboch stranách. Ja že som poskytol tú svoju naj  službu a klient že dostal všetky informácie čo v danej chvíli mu univerzum doprialo.